Miniszterelnökünk immáron saját branddel rendelkezik, ezt az interneten közzé is tette a kötcsei találkozó alkalmával.
Minden fotóra és videóra alkalmazható a miniszterelnök által rejtélyesen bemutatott kék háttér és a nemzeti színű V betű. Egyebek mellett Roger Federernek és Lionel Messinek van ilyen vagány logója.
Piros-fehér-zöld V betű sötétkék háttéren: az önmagát a Facebookon amúgy sem kicsit futtató miniszterelnök lapot húzott a self-brandingben, és saját márkajeggyel állt elő a kötcsei pikniket megelőzően.
A szombati márkabemutató reggel mindössze egy, az említett színes V betűt ábrázoló fotóval kezdődött, de hamar megérthették a követők, mire megy ki a játék. Két órával később Orbán a kötcsei megérkezéséről posztolt képet: a miniszterelnök épp a kocsijából kiszállva, pöpec napszemüvegben látható, miközben a kép széleit a logóról megismert színvilág határolja, valamint eltérő betűtípusokkal egy Kezdünk! – Kötcse 2021 felirat is megjelenik.
Mint nem sokkal később kiderült, a marketingeseket megszégyenítő módon megkomponált képi világ meg is tud mozdulni: az érkezésről egy hat másodperces videót is posztolt a miniszterelnök, a korábbihoz hasonló keretekkel, a bal felső sarokban pedig a színes V betű vízjelével.
Délután azt is megtudtuk, hogy a halovány kék filter, a nemzeti színű keret, valamint a betűtípus-kavalkád a végtelenségig variálható: Orbán szelfit, mottót és még idézetet is posztolt a séma alapján.
Orbán Viktorhoz hasonló, a saját neve kezdőbetűjét tartalmazó logója csak olyan szintű sportolóknak szokott lenni, mint például Roger Federer, vagy Lionel Messi. De az is lehet, hogy Orbán a római utazása alatt a reptéren inspirálódott, ugyanis a színes V betű igazából egy az egyben ugyanolyan, mintha az olasz Alitalia légitársaság dizájnját fordította volna meg 180 fokkal. (Hvg.hu)